*Ακόμα ένα δείγμα, δυστυχώς δημιουργούνται προβλήματα στο stiching τα οποία οφείλονται σε έλλειψη εξοπλισμού. . . ετοιμάζω μερικά ακόμα.
Δεν έχω καταφέρει να χρησιμοποιήσω κάποιο μέσα στο software (3ds max) να δω τι αποτελέσματα δίνει. Έχω δοκιμάσει δηλαδή αλλά δεν έχω καταφέρει να βγάλω κάποιο ρέντερ για διάφορους λόγους. Οι δοκιμές που έκανα είναι ακόμα σε πειραματικό επίπεδο και δεν είμαι σίγουρος αν στα τελικά αρχεία μου περιλαμβάνεται όλη η πληροφορία των exposures (τα οποία αρχεία χρησιμοποιούν temporary χώρο περίπου 30 GB για να δημιουργηθούν) με τελικό μέγεθος του hdr που πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα στο software περί τα 1 έως 4 GB νούμερο κάπως υπερβολικό να αντέξει το σύστημα μου αυτή τη στιγμή συν το ότι κάθε φορά που ρεντάρω ένα hdri στο πρόγραμμα που ενώνει τις φωτογραφίες φορτώνω συνήθως 11 GΒ ram με αποτέλεσμα πολλές φορές τα γνωστά BSOD (blue screen of death η αλλιώς μπλε οθόνη η αλλιώς κρασαρίσματα όλου του συστήματος)
Έπεται συνέχεια.
Υ.Γ ζητώ συγνώμη για την πολυήμερη απουσία μου και θα επανορθώσω