Selected Courses on Digital Art-UOWM

5 Ιουλίου 2012

ΘΑΝΑΤΟΣ

Filed under: — admin @ 01:30

*τιθεται ένα θέμα στροφής της ιδέας διότι:

1oν δεν μπορώ να κάνω σύνδεση στο μυαλό μου των σπασιμάτων του ποτηριού σε αυτά τα shots που έχω ποσταρει παραπάνω με την ιδέα του θανάτου.

2ον. είναι δυσκόλο να υπάρξει καθαρά η εννοια του θανατου μέσα απο μερικά τετοια πλάνα σε μια προβολη και παρακολουθηση απο ανθρώπους που δεν έχουν επαφή με το αντικείμενο, εκτός και αν όλοι οι θεατες εκείνη τη στιγμή διαβαζουν το booklet που θα λεει οτι είναι “αυτό”.

3ον μετά το περας της εξεταστικής , τωρα βρεθηκε ο χρονος να παιδέψω τα αρχεία μου,

4ον. υπήρχε αρκετη πίεση στο φετινο εξάμηνο, όσοι ειναι μεγάλα εξάμηνα το καταλαβαίνουν…

5ον λόγω σοβαρών τεχνικών προβληματων με τα software που εμπλέκονται αποφάσισα να δοκιμάσω μια εξολοκλήρου καινουρια σκηνή με καινουριο μοντελο ποτηριου κτλ διοτι τα παλιά αντιμετωπιζουν προβλήματα και δεν μπορω να αντλησω πλέον διαφορετικα πλανα και renderings με το προηγουμενο μοντελο ποτηριου.

Θα προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω μονο μια σκηνη πλάνων αυτη τη φορά και λίγο πιο ακαθόριστη κίνηση στην καμερα (αντιμετωπιζω ηδη προβλημα με αυτο το σκελος) μιας και των υπόλοιπων παιδιων η ιδεα και η υλοποιήση κινείται σε πιο εννοιολογικά επιπεδα.Κανω υπερανθρωπη προσπαθεια να ολοκληρωσω αυτο που εχω στο μυαλό μου ζοριζοντας ηδη 2 μηχανηματα (PC) για να βγει εις περας.

ευχαριστω για την κατανοηση.

update: Ένα μικρό δείγμα ακόμα απ την ίδια σκηνή.

update: Δυστυχώς δεν μπορώ να παραμείνω στην Φλώρινα περισσότερες μέρες και αναγκαστικά ολοκλήρωσα με τα μέχρι ώρας renderings. Δεν μπορώ να επεξεργαστω αλλού τα αρχεία μου λόγω ελλειψής υπολογιστικής ισχύος-hardware και μη συμβατό softaware.

Επίσης τα renderings ήταν σε ανάλυση 1280×720 οπότε δεν ξέρω τι απώλεια θα έχουν στην προβολή. Δεν είχα την άνεση να χρησιμοποιήσω πιο υψηλές ρυθμίσεις, και έκανα ότι καλύτερο μπορούσα για την ποιότητα της εικόνας.
Τελευταίο, εάν παρατηρηθεί μια τάση επανάληψης, είναι διότι δεν υπήρχε δυνατότητα για περισσότερες λήψεις. Είχε σεταριστεί ένα πλάνο ακόμα, το οποίο όμως αφαιρέθηκε διότι ο χρόνος που απαιτούνταν για να παραχθούν τα frames ήταν 420 περίπου ώρες επιπλέον. Με δεδομένο ότι δουλεύω 2 μηχανήματα στα όρια τους μια βδομάδα είμαι σχεδόν ικανοποιημένος απ το αποτέλεσμα.
Ελπίζω να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες…

Τελικό λοιπόν (έχει γίνει export σε μορφή .mpg και ανάλυση 1440χ1080)

Το blog τρωει την ανάλυση όταν ανεβάζουμε εδώ τα βίντεο και δεν έχω καμία πρόθεση να το ανεβάσω στο youtube για ευνόητους λόγους, οπότε στέλνω το τελικό αρχείο μέσω του site που πρότεινε ο κύριος Μπούζας στο μέιλ του. 

4 Comments

  1. Na ki o thanatos.
    Stavro, proxwrises kala, kata ti gnwmi mou panta. Sto telos-telos tha proteina na kaneis ana-synthesi tou potiriou kai na to afiseis ekei – na min to pareis apo tin “skini‘‘ wste na dothei ena stigma tis anagennisis, oti diladi, mporei kai na exoume mia nea arxi….
    MAIH

    Σχόλιο by maykokkidou — 12 Ιουνίου 2012 @ 17:21

  2. Ωραίο είναι Σταύρο. Καλύτερο εννοιολογικά κατά τη γνώμη μου από το να βλέπουμε το ποτήρι να σπάει.
    Θα ήθελα περισσότερο χρόνο την περιστροφή.
    Όσον αφορά στην κάμερα, υποθέτω ότι την κάνεις path constrain πάνω σε κάποιο spline (πχ circle).
    Μην κάνεις απευθείας την κάμερα constrain, αντ' αυτού, φτιάξε ένα dummy object, κάνε αυτό path constrain και κάνε την κάμερα attach στο dummy object. Έτσι, η κάμερα θα ακολουθεί μεν το helper πάνω στο path, αλλά θα μπορείς παράλληλα να την κουνάς και ανεξάρτητα με δικά της keyframes, προς όποια κατεύθυνση θέλεις!

    Σχόλιο by eli0s — 3 Ιουλίου 2012 @ 00:38

  3. Ευχαριστώ Ηλία. Παρακολουθώ τα updates σου και έχει εξελιχθεί πολύ και το δικό σου. Τσεκάρω τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα το blog οπότε αν τυχόν χρειαστείς τίποτα με το rendering επικοινωνούμε.
    Και για το tip με την κάμερα, το είδα κιόλας στην ενότητα σου, που το έχεις αναφέρει και θα το δοκιμάσω. Σήμερα θα προστεθεί άλλο ένα δείγμα μόλις τελειώσουν τα renderings.

    Σ.Θ.

    Σχόλιο by noto — 3 Ιουλίου 2012 @ 15:02

  4. Οκ Σταύρο, σε ευχαριστώ, είμαι μακρυά από rendering ακόμα 🙁

    Σου θυμίζω ότι υπάρχει και το Craft Director Studio, είναι πολύ καλό plugin, αρκετά εύκολο στη χρήση για τα βασικά πράγματα, όπου σου επιτρέπει να ελέγχεις την κάμερα realtime during playback, εντός του Max Viewport, χρησιμοποιώντας keyboard, mouse ή ακόμα και game controllers! Σου είχα στείλει παλιά ένα link, θα το βρεις σίγουρα σε torrent στο CGpears, ή αν θες μπορώ να στο δώσω εγώ. Δες εδώ μερικά tutorials για να καταλάβεις πως λειτουργεί και τι κάνει.

    http://www.craftanimations.com/default/index.cfm/gallery/videos/tutorials/camera-tools/

    Ανυπομονώ να δω και το καινούριο δείγμα.

    Σχόλιο by eli0s — 4 Ιουλίου 2012 @ 10:40

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress

error: Content is protected !!